go go diego go !!!!

Wic Wac Woe

Tuesday, November 9, 2010

THEY are mine :)

FAMILY





















my heart, my soul and my life




In many traditional cultures, fathers and mothers would pray for a boy who would be able to help in the field. In these cultures, the value of daughter was not understood. A father has a special relationship with his daughter as she will judge all men by his standard. A mother's task is to show her daughter the complex task of growing into a woman. We no longer live in an agricultural society and woman are free to accomplish intellectually and occupationally what they couldn't in the past. A daughter may one day play the role of mother and wife. Raising a daughter is an infinite gift.





































































































































































































































family.. love them till my last breath.. need them, love them, love to hug them, n most important no one can replace them deep in my heart.. parents that have give a lot of support, make my dreams always comes true.. thanx 4 being a perfect and excellent parents 4 us..

to my brother, don noty2.. nnt mak mara.. n to my sis, be a good girl k..










FRIENDS SHOULD NEVER ENDS

school time : memories that can't be deleted




stick together



kmj time : the siblings
















experiment time : lets do it





maulud time : me with ena




makansutra time

fun fun fun n the happiest moment :

kmj in memory

new world new life new members : 1 - SGT














we belong together




with my roomate, Amira

with my neighbour, Izna


Musuh senang dicari, tapi kawan yang betul-betul setia dengan kita sangatlah susah dicari. Kawan jenis ni kita panggil dia sebagai sahabat. Biarlah kawan dengan ramai-ramai orang, tapi sahabat yang nak sama-sama dengan kita masa kita susah dengan senang memang payah. So, konklusiya sahabat bukannya kawan-kawan kita yang ramai tu. Sahabat kekadang tu boleh jadi macam adik-beradik masa adik-beradik kita tak ada. Kita boleh ketawa dengan dia, boleh nangis dengan dia, marah dengan dia n merajuk pun boleh. Sahabat-sahabat..... Tak boleh dipisahkan dari idup. Macam kita dengan adik-beradikla. Bagai dicincang airnya takkan putus.. Macam mana gaduh pun boleh kawan balik. Tu la yang dimaksudkan sahabat dunia n akhirat. Tipu la kalau kita kata kita takda kawan o sahabat.. Mesti ada sekali seumur idup. Gunanya kawan bukan asik buruk-buruk kan kawan.. Kalau dia betul-betul kawan, sahabat pada kita, dia mesti seboleh-bolehnya nak tutup keaiban kita. Jgan suka menilai orang, pasal semua orang takda yang sempurna. Setiap orang ada kelemahannya yang tersendiri. Mungkin kalau kau cantik o pandai, tapi kau mesti ada kekurangan. Wahai sahabat, patotnya kita kena terima setiap kekurangan kawan kita bukannya buruk-burukkan lagi. Jgan mengkeruhkan keadaan n rosakkan hubungan orang yang sedia ada. Sedarlah, kita ni hanya sementara kat dunia ni n hanya menumpang di bumi Allah. Memang kita tak sempurna n selalu buat silap, tapi belajarlah dari silap kita tu n hargai orang n apa yang ada kat sekeliling kita. Mungkin esok luse masa kita susa, org yang kita kata tu la yang akan tolong kita. Tak semestinya org yang jhat akan tros jhat. "DONT JUDGE A BOOK BY ITS COVER" N "LET BY GONE BE BY GONE"

Love The Way U Are
There was an error in this gadget
Loading...